LG 55EG9A7V uživatelská recenze a návod

Široká nabídka trhu v oblasti televizorů nám výběr toho nejdokonalejšího modelu, vhodného právě pro nás, dost ztěžuje. Velké množství produktů na trhu disponující mnoha uvedenými údaji a specifikacemi jednak zabere spoustu času při porovnávání jednotlivých parametrů a současně nám ztěžuje celkový proces výběru.

1.Úvod
2.Funkce a vybavení
3.Specifikace
4.Verdikt
5.Návod
6.Vaše hodnocení

Všichni výrobci televizorů také každým rokem přijdou na trh s inovovanými produkty, které přináší spoustu nových možností při použití přístroje. Technologie jdou dopředu mílovými kroky a stačit jim není vůbec jednoduché. Jihokorejská společnost LG vytvořila zařízení uspokojující i náročnější uživatele.

Úvod

Chcete-li si vybrat televizi, která vám bude nějakou dobu sloužit a nebude zastaralá již po dvou letech, je třeba proces výběru nepodcenit. Podmínkou je dnes již i možnost jednoduchého propojení jednotlivých médií. Televize je běžnou součástí mnoha moderních domácností. I když si raději vybíráte z nabídky internetu než z programu běžného vysílání, určitě se chcete dívat na svá oblíbená videa, firmy a fotografie z dovolené v prvotřídní kvalitě.

Investice do kvalitního modelu se vám pak rozhodně vyplatí. Je důležité si uvědomit, co od daného přístroje vlastně očekáváte. Tento chytrý televizor v podobě modelu LG 55EG9A7V vám ani z daleka nenabízí jen možnost brouzdání po internetu.

Funkce a vybavení

Jednou z dnes nejžádanějších funkcí u moderních televizí je i množství dostupných chytrých funkcí. Televize LG 55EG9A7V je nabízí v podobě aplikací operačního systému webOS. Ve spojení s připojením k internetu LAN konektorem nebo bezdrátové Wi-Fi vám webOS ve verzi 2.0 nabízí snadno ovladatelné prostředí, a to vše ještě navíc s velmi pohodlným a intuitivním ovládáním. K dispozici máte celou škálu užitečných programů a zábavných her, širokou možnost streamování obsahu zahrnující oblíbené VOD kanály.

Jedinečný webOS umožňuje brouzdání po internetu, což ostatně u dnešních chytrých televizorů očekáváme. Operační systém webOS vám veškeré činnosti úzce spojené se surfováním po síti dokonale zjednoduší a hlavně urychlí. Optimalizované aplikace jako YouTube, LiveTV, Accu Weather, záznam videa a mnoho dalších vás doslova nadchnou. Tento systém vám sledování televize zpříjemní. Při zakoupení velkých televizorů dnes velmi často musíte často počítat zároveň i s nákupem externích zvukových doplňků. To ale v tomto případě zcela odpadá. Jde o jednu z výjimek, které se perfektně postará o přenos kvalitního zvuku. Nejmodernější technologie v oblasti simulování prostorového zvuku od společnosti LG vychází ze sedmi virtuálních kanálů umístěných po stranách televize.

Magic Mobile Connection pak umožňuje snadné vychutnání si obsahu chytrého telefonu v televizi. Pomocí Wi-Fi připojení si lze pouštět hudbu a video aplikace na této velké obrazovce.

Magický ovladač ve formě Magic Remote dokáže ovládat TV i set-top box současně s použitím pohybového a hlasového ovládání. Převezmete tak plnou kontrolu nad svým magickým světem zábavy na nové úrovni výjimečného komfortu dálkového ovládání. Plně se tak můžete věnovat zábavě.

Svět také ovládají OLED technologie a na velkém 55″ displeji lze sledovat obraz ve Full HD rozlišení 1920 x 1080 pixelů s vysokými detaily a dokonale čistým obrazem. Technologie OLED je příjemným bonusem navíc, který zaručí opravdu věrné zobrazení barev a kontrastu. Právě díky OLED technologii vás čeká špičková kombinace syté černé barvy a věrného barevného promítnutí výsledného obrazu. Čeká vás sytost barev obrazu vhodných pro všechny druhy sledování, promítání a zábavy. Mimo jiné je třeba také zmínit, že nám OLED technologie pomáhá docílit perfektního designu v moderním prostoru. Extrémně úzký profil u konstrukce televize zaručuje, že tento model působí nadčasově luxusním dojmem.

Nová technologie OLED umožní, že televizor nepotřebuje pro zachycení obrazu žádnou formu podsvícení a uvnitř obrazovky jsou rozmístěny jen samosvítící pixely. Společnost LG si totiž na kvalitě obrazu extrémně zakládá. Díky moderní OLED technologii televizor nabídne 1 miliardu barev oproti běžným televizorům nabízejícím asi 17 milionů barev. V kombinaci vynikajícího dílenského zpracování a uvedených samosvítících pixelů bylo dosaženo špičkového podání černé barvy, kterou hned tak někde neuvidíte. Podstatná podmínka kvalitního obrazu je tak na 100 % splněna. Jihokorejský výrobce uvádí, že dokonalé barvy vyniknou jen na dokonale černém pozadí. A jakmile tento televizor zapnete, budete nadšeni.

Další možnosti z tohoto přístroje dělají multifunkční zařízení. Pro připojení televize k domácímu kinu nebo hifi systému zcela pohodlně poslouží moderní konektor HDMI zabezpečující bezchybný přenos videa i zvuku, vše navíc ve vysokém rozlišení. USB port pak poslouží pro přehrávání obsahu z počítače nebo telefonu. Jednoduše k němu připojíte svůj nepostradatelný smartphone, flash disk a externí HDD. Na velké ploše obrazovky si tak snadno přehrajete své oblíbené videoklipy, pustíte stažené filmy i videa, nebo se pokocháte pořízenými fotografiemi z akcí, cest a dovolených. Média si doplníte dvojící reproduktorů, mistrně podpořených softwarem, který vytváří prvotřídní zvuk pro vychutnání poslechu.

Energetická třída A
Úhlopříčka 139 cm / 55″
Maximální rozlišení 1920 x 1080
Hmotnost 20 kg
4K NE
Tunery DVB-T / DVB-T2 / DVB-S/S2 / DVB-C/C2
.

Verdikt

Na tomto modelu tedy oceníte nejen velkou 55 palcovou OLED SMART obrazovku s úhlopříčkou 139 cm a rozlišením Full HD 1920 x 1080 px. Oceníte i efekt lokálního stmívání. Hudební výkon 2.0 reproduktorů 20 W a DTS dekodér s bezdrátovou zvukovou synchronizací ocení znalci i amatéři. Mezi nepostradatelné chytré funkce patří operační systém webOS 2.0, možnost nahrávání TV vysílání, ale i připojení klávesnice a myši doplněný o Magic Mobile Connection a Bluetooth. Navrch je zde podpora Wi-Di, DLNA, Wi-Fi i Miracast. Zaujmou vás i počty a typy vestavených konektorů či vysoce efektní energetická třída A pro úsporu energie. Cena lehce pod 30 000 korun sice není zanedbatelná, ale tento přístroj má své neopomenutelné kvality, které vás doslova nadchnou.

Výhody

Nevýhody

Perfektní obraz Cena