LG OLED55B7 recenze a návod

S pořízením televize LG OLED55B7V nejen, že vybavíte váš obývací pokoj prvotřídním zařízením a jedním z nejlepších výkvětů moderní techniky, ale doslova skrze něj pohlédnete do budoucna. Rychlá odezva, dokonalý obraz s maximální ostrostí a spousta dalších funkcí, dělají z tohoto přístroje absolutní skvost.
To nejlepší z technologie OLED, která má na svědomí rychlý chod a především dokonalý obraz, na kterém uvidíte i ten nejmenší detail, obsahuje tato smart televize LG OLED55B7V. Obrovská úhlopříčka o délce 139 centimetrů a 4K Ultra HD rozlišení o monstrózní pixelové hodnotě 3840 x 2160 bodů přinese jen ty nejdokonalejší zážitky pro opravdové labužníky. Zobrazení i těch nejmenší detailů při sledování filmů, mezi které patří například hvězdy, drobné kapičky rosy, nebo jemné poryvy větru, hrající si s pramínky vlasů vašich oblíbených filmových hrdinů na vás zapůsobí v takové míře, že si budete připadat, jako byste zrovna stáli vedle nich.
Obrovskou škálu skvěle vykreslených odstínů barev zařizují samosvítící pixely. Všechny barvy doslova ožijí a vy už se nikdy nebudete chtít ohlížet zpátky. Dokonalá reprodukce černé barvy je natolik propracovaná, že se v tomto ohledu nemůže vyrovnat LG OLED TV žádný jiný televizor podobného charakteru. OLED technologie dokáže zcela deaktivovat svítivost některých pixelů ve chvíli, kdy je to nejvíc vhodné. Tím vzniká nejen živost jakéhokoliv odstínu kterékoliv barvy, ale také nekonečně dokonalý kontrast, který dá každému jednotlivému snímku filmu osobitost, se kterou naprosto vynikne nad konkurencí.
Obrazovka televize je hezky štíhlá a disponuje tedy možností, umístit ji téměř kamkoliv.Vyznavači klasického připojení mohou jásat. Obsah můžete zobrazit na televizi buď připojením externího disku nebo připojení ostatních zařízení jako notebook nebo mobilní telefon. Pomocí vstupu USB 3.0 připojíte cokoliv kompatibilního a můžete si tak zobrazit dokumenty na velké obrazovce televizoru. Konektor je následován dvěma typy USB 2.0. Na zadní straně televizoru pro vás jsou připraveny čtyři porty pro HDMI, jenž dokáže přenést obraz i hudbu z připojeného notebooku. Veškeré potřebné věci jsou tak dokonale připraveny pro vaši zábavu, pokud se pro tuto krásku rozhodnete.

Kvalitní obraz a zvuk Nahrané TV pořady nelze přehrát mimo TV
DLNA podpora včetně titulků Nejdou přečíslovat programy u SkyLinku
 4x HDMI  U videosouborů není zobrazen jazyk audio stopy