Samsung C27F591FD recenze a návod

Užijte si ještě intenzivnější zážitek ze sledování díky monitoru Samsung C27F591, který je prohnutý víc než kterýkoliv jiný. Zakřivení kopíruje zorné pole podobně jako plátno v IMAX kině – s poloměrem oblouku 1 800 mm, čímž se dosáhne ještě většího prohnutí. Díky tomu se rozšíří zorné pole, zvětší se prostorové vidění a minimalizují se periferní distrakce, a vy tak budete ještě více vtáhnutí do děje. Hlubší zakřivení obrazovky 1800R koresponduje s přirozeným zorným polem oka lépe než jiné monitory, a umožní tak vašim očím plynule sledovat celou obrazovku, což zaručuje jednotnější a pohodlnější zážitek. Na základě testů oční kliniky provedených na nemocničním oddělení Seoul National University bylo prokázáno, že při sledování prohnutých obrazovek je zrak namáhán méně než při sledování ploché obrazovky. Technologie Active Crystal Color od Samsung podporuje širší škálu barev než standardní monitory, výsledkem čehož jsou živější barvy a úžasná kvalita obrazu. Kontrastní poměr 3 000:1 je nejlepší ve své třídě a zajistí intenzivnější černou a zářivější bílou, díky čemu budete sledovat jasný obraz i v těch nejtmavších a nejsvětlejších scénách. Technologie AMD FreeSync: dynamicky synchronizuje obnovovací frekvenci obrazovky podle obrazové frekvence obsahu. AMD FreeSync minimalizuje přerušování a sekání obrazu, čímž zajišťuje plynulý chod hry. Vertikální uspořádání tekutých krystalů panelu VA Samsung zamezuje podsvícení účinněji než panely IPS. Křivka obrazovky minimalizuje únik světla a poskytuje intenzivnější jednotnější černou po celé ploše obrazovky. Zabudované duálné stereo reproduktory: duálné 5-wattové reproduktory vložené přímo do obrazovky vám zajistí skvělý zážitek z filmů, her a online obsahu bez nutnosti připojení pomocných reproduktorů nebo kabelů, které by mohly znepřehlednit vaši pracovní plochu.

Kvalitní obraz a kontras Malinko horší pozorovací úhly
Freesync Stojánek neumožňuje nastavit výšku
Design monitoru