Samsung QE55Q7F recenze a návod

Televizor Samsung QE55Q7F přináší budoucnost do vašich obývacích pokojů. Ukazuje, jak má vypadat špičkový televizor. Obraz té nejvyšší kvality, za nějž ručí 4K Ultra HD rozlišení a technologie HDR 1 500, je jen začátek. Hlavní slovo si v jeho případě bere převratná technologie QLED. Přináší totiž výrazně lepší barevné podání a širší barevný prostor a vykreslí všechny barvy při jakékoli úrovni jasu, která je mimo jiné výrazně vyšší než u dřívějších SUHD televizorů. Quantum Dot technologie navíc nabízí reálnější černou a maximum detailů v tmavých i světlých scénách. V kombinaci s 3 100 PQI je samozřejmostí brilantní vykreslení detailů i v nejrychlejších scénách – například při sportu nebo v akčních filmech.
Kromě toho ale model QE55Q7F klade obrovský důraz na design. Ten reprezentuje nejen čistá zadní strana nebo téměř bezrámečková obrazovka, ale také novinka v podobě „neviditelného“ optického kabelu, který slouží pro připojení dalších zařízení – například Blu-ray přehrávačů a konzolí. Na těle televizoru přitom najdeme také čtyři HDMI a hned tři USB. V ničem tak rozhodně omezováni nebudete.
Stejná slova lze použít i pro zhodnocení chytrého prostředí. Dočkali jsme se totiž vylepšeného rozhraní Smart Hub a dalších novinek, které procházení webových stránek, komunikaci s přáteli nebo půjčování filmů a seriálů z online půjčoven ještě více zpříjemní. Výrazně napomoci tomu má i inovovaný ovladač, s nímž obsloužíte nejen televizor, ale i všechny ostatní zařízení k němu připojená.

Kvalitní obraz a zvuk Nic
One Connect – jen dva kabely do samotné televize
Wifi