Samsung UE32M5572 recenze a návod

Série 5 od Samsungu přináší nekompromisní obrazovou kvalitu ruku v ruce s funkcemi, které nelze označit jinak než geniální. Základem je ale samozřejmě precizní obraz, za nímž stojí Full HD rozlišení doplněné o technologie starající se především o barvy a kontrast, jako je PurColour, Ultra Clean View, Micro Dimming Pro nebo Contrast Enhancer. Filmové premiéry a dramatické sportovní přenosy pak můžete ve velkém čerpat ze stovek programů díky tuneru DVB-T2/C/S2 včetně podpory kodeku HEVC (H.265). Budoucí změny ve vysílání už vás tak vůbec nemusejí zajímat – jste na ně 100% připraveni.

Samsung navíc exceluje i v dalších důležitých oblastech. Nabízí kvalitní zvuk o výkonu 20 W vylepšený technologií Dolby Digital Plus. Naprosto nekompromisní je pak jeho chytré prostředí, jež obstarává oblíbený Tizen. Stačí se připojit k internetu pomocí Wi-Fi a můžete na velké obrazovce prohlížet webové stránky, sledovat online obsah, ale také například zrcadlit multimédia z vašeho chytrého telefonu/tabletu.
Díky technologii Contrast Enhancer televizor sám nastavuje různé stupně vylepšení kontrastu pro různé oblasti a objekty na obrazovce. V praxi tím vytváří efekt podobný 3D, takže budete ještě více vtaženi do děje. Nádherné záběry na hluboká údolí a dechberoucí vrcholky hor budou ještě působivější.Ultra Clean View je technologie analyzující obsah pomocí speciálního algoritmu. Jejím cílem je vyfiltrovat a radikálně snížit obrazový šum.Micro Dimming Pro je technologie segmentového ztmavování obrazu, jež vám dovolí vychutnat si obraz s dynamicky hlubší černou a čistšími odstíny bílé. Technologie Micro Dimming Pro navíc dělí obraz na dvakrát tolik segmentů, než je běžné u standardní technologie Micro Dimming. Tím zprostředkovává ještě kvalitnější kontrast.S aplikací Samsung Smart View můžete snadno přenášet fotografie, videa a hudbu z chytrého telefonu/tabletu na velkou obrazovku televizoru. Spárování je snadné a kompatibilní s drtivou většinou modelů.

Věrné barvy Nic
Nahrávání programů na USB rMaximální jas by mohl být vyšší
Smart ovladač U videosouborů není zobrazen jazyk audio stopy