Samsung UE40MU6172 recenze a návod

Samsungy série 6 v sobě skvěle kombinují vyspělé funkce a obraz, na který budete hrdí. Zárukou dokonalé podívané je totiž 4K Ultra HD rozlišení pro maximální detaily, které doplňují technologie jako Motion Rate 120 přinášející dokonalou ostrost i při sportovních přenosech nebo PurColour, UHD Dimming a HDR. Výsledkem je neuvěřitelně přesný, detailní až téměř ožívající obraz královských kvalit. Stovky programů ve vysoké kvalitě pak můžete naladit díky tuneru DVB-T2/C/S2 včetně podpory kodeku HEVC (H.265), takže nemusíte řešit budoucí změny ve vysílání.

U dnešních moderních televizí není skvělý obraz a zvuk (20 W) vším – záleží také na chytrých funkcích. A díky operačnímu systému Tizen můžeme konstatovat, že Samsungy série 6 vynikají i v této oblasti. Stačí se připojit k internetu pomocí Wi-Fi. Můžete nejen na velké obrazovce prohlížet webové stránky nebo sledovat online obsah, ale také například zrcadlit multimédia z vašeho chytrého telefonu/tabletu.
e 4K UHD televizory si můžete všimnout až 4× většího množství detailů než u běžných Full HD televizí. V kombinaci s věrnými barvami a špičkovým jasem budou příběhy odehrávající se na obrazovce působit jako skutečné.U tohoto modelu je plně podporována moderní technologie HDR, což znamená, že u správného obsahu objevíte nové detaily skryté v nejsvětlejších částech obrazu, stejně tak i v temných stínech. HDR je technologie, kterou se v současné době odlišují kvalitní televizory od střední třídy.Samsung kvalitu obrazu ještě výrazně zvyšuje s technologií UHD Dimming. Ta totiž optimalizuje kontrast, barvy a ostrost, čímž obrazu dodává maximální kvalitu a věrnost. Oproti „obyčejné“ technologii Micro Dimming se zabývá ještě menšími detaily, které si užijete mnohem více než kdykoli dříve.S aplikací Samsung Smart View můžete snadno přenášet fotografie, videa a hudbu z chytrého telefonu/tabletu na velkou obrazovku televizoru. Spárování je snadné a kompatibilní s drtivou většinou modelů.amsung vyvinul technologii PurColour, která je garancí zobrazení věrnějších a realističtějších barev na UHD televizorech. Jelikož 4K televizory obsahují 8 milionů pixelů (čtyřikrát více než Full HD panely), je nutné pro využití jejich potenciálu zvýšení barevného rozlišení. Technologie PurColour nabízí více než 7× tolik barevných odstínů, takže je obraz maximálně reálný.
Všechna propojená zařízení nyní můžete ovládat jediným dálkovým ovladačem. Navíc se nabízí i prémiová služba Voice Control, abyste už nikdy nemuseli zdlouhavě listovat v široké programové nabídce.

Kvalitní zvuk a obraz Chybí upozornění na nutnost zakoupení satelitního CA modulu
Chytrý ovladač U videosouborů není zobrazen jazyk audio stopy