Recenze LG 55EG910V

LG 55EG910V je zakřivený, 55-palcový Full HD televizor, který nám dává příležitost vidět, jak dobře LG pokračuje ve snaze přinést OLED technologii obrazovky pro masy.Tento OLED TV kombinuje světlé barvy s hlubokou černou, takže každý obraz je zobrazen realisticky. Připojte televizor k internetu a využívejte užitečných aplikací jako půjčování filmů nebo youtube. Všechny aplikace jsou zobrazeny v jednom okně, což vám umožní rychle přepínat mezi různými médii.

Technologie OLEDCena
ZvukSložitější menu

[table]

Energetická třídaA
Úhlopříčka138 cm / 55″
Maximální rozlišení1920 x 1080
Smart televizorANO
Hmotnost15 kg
3DANO
4KNE
Wi-FiANO
TuneryDVB-T / DVB-T2 / DVB-C/C2
Podpora H.265 HEVCANO

[/table]

Videorecenze

[table]
HODNOCENÍPOČET RECENZÍ

92%

Více než 18

[/table]​

Další testy

CNET.COM

Jako nejméně nákladná OLED televize na trhu, nabízí LG 55EG910V všechny skvělé výhody kvality obrazu této technologie za cenu, která je o něco méně než astronomická. Je to úsek, který je nazýván „kompromisem“ za cenu 32 000 tisíc korun za 55 palců, ale na rozdíl od ostatních televizorů OLED společnosti LG je to někde blízko oblasti, kterou si mnoho lidí může dovolit. Celý popis.

S televizorem LG typu OLED vám neuniknou ani ty nejjemnější detaily. Černá barva nebyla ještě nikdy zachycena lépe. Prohnutá obrazovka vám zajistí skvělý obraz ze všech úhlů. Kromě toho vám speciální zakřivení přinese naprosto přirozený pohled. Užít si můžete také výjimečný zvuk v kvalitě Ultra Surround. Televizor je ultra štíhlý a přináší propojení elegance s praktičnosti. Díky vysoce pokročilému systému odezvy budete moci sledovat i rychlé pohyby bez rozmazání. Ani z ovládání televizoru nemusíte mít obavy – ovládá se jednoduše kurzorem nebo hlasovými příkazy. Ty nejjasnější bílé a černé tóny obrazu si s televizorem LG OLED, jehož každý pixel překonává stávající technologii LED televizorů, můžete vychutnat ve všech situacích a za libovolného osvětlení. Celý popis.

TWEAKERS.NET

Přestože tento televizor dostává vysoké hodnocení, není pro každého. Je to hlavně kvůli pomalému webOS rozhraní 2, kde budete muset čekat, až příliš často a příliš dlouho. Pokud jde o kvalitu obrazu, OLED displej poskytuje obrovský kontrast, dobré pozorovací úhly a krásné barvy. Celý popis.

Návod a manuál k televizoru.

Návod LG 55EG910V

Ohodnoťte tento příspěvek!